Πολιτική Ποιότητας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
Η επιχείρηση SCORPIONS HELLAS SECURITY AE δραστηριοποιείται στην υλοποίηση έργων YΠΗΡΕΣΙΕΣ ΦΥΛΑΞΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΤΙΡΙΩΝ, και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προτύπων ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 και EN ISO 45001:2018. Το Σύστημα λειτουργεί με γνώμονα την παροχή υπηρεσιών που ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών της, και τον σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Η προσέγγιση της ποιότητας, του περιβάλλοντος και της Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία αποτελούν συνεχείς και αυστηρά τυποποιημένες διεργασίες που εξασφαλίζουν τις εγγυήσεις για την συνεπή δραστηριοποίηση της επιχείρησης στο αντικείμενό της.
Κύριοι στόχοι της επιχείρησης είναι:
- η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου
- η διαρκής βελτίωση της λειτουργίας της επιχείρησης
- η απόκτηση τεχνογνωσίας για την επιτυχή υλοποίηση των εργασιών και την κάλυψη των αναγκών και απαιτήσεων των πελατών
- η δημιουργία καναλιού εξωτερικής επικοινωνίας, ώστε να διασφαλίζεται η σαφής αποτύπωση των απαιτήσεων τρίτων, η δήλωση από την πλευρά της επιχείρησης του τρόπου κάλυψής τους και η προστασία του περιβάλλοντος και του πελάτη
- η εκπαίδευση, ενημέρωση και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού
- η συνετή και ορθολογική χρήση των φυσικών πόρων, με την ταυτόχρονη ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιπτώσεων των δραστηριοτήτων της στο περιβάλλον
- η διασφάλιση της προστασίας της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων της, των συνεργατών της, της τοπικής κοινωνίας και του κοινού.
Στα πλαίσια της συνεχούς βελτίωσης του Συστήματος, η Διοίκηση θέτει στόχους για την ποιότητα, την γενική αναπτυξιακή της πορεία, το περιβάλλον και την υγεία και ασφάλεια στην εργασία, οι οποίοι ανασκοπούνται ετησίως ως προς το βαθμό υλοποίησης τους, εγκρίνονται νέοι ή τροποποιούνται παλαιότεροι ανάλογα με την απόδοση της εταιρείας και τις νέες συνθήκες στο χώρο δράσης της.
Η διοίκηση της επιχείρησης δεσμεύεται για τα ακόλουθα:
- τη συστηματική παρακολούθηση και τήρηση των υποχρεώσεων συμμόρφωσης που αφορούν την παροχή προϊόντων και υπηρεσιών, το περιβάλλον, την υγεία και ασφάλεια στην εργασία καθώς και όσων αφορούν τη λειτουργία της
- τον συστηματικό εντοπισμό, αξιολόγηση και έλεγχο των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και των κινδύνων για την υγεία και ασφάλεια στην εργασία, που προκύπτουν από τις δραστηριότητες της συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών παρόχων/υπεργολάβων και των ενδιαφερόμενων μερών
- την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος από τις δραστηριότητες της επιχείρησης, την πρόληψη της ρύπανσης, τη βιώσιμη χρήση πόρων, τον περιορισμό της επίδρασης και την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή, καθώς και την προστασία της βιοποικιλότητας και των οικοσυστημάτων
- την ελαχιστοποίηση και ορθολογική διαχείριση των παραγόμενων αποβλήτων της επιχείρησης
- την συνεχή επιμόρφωση και εκπαίδευση του προσωπικού και ενθάρρυνση του για την ενεργό συμμετοχή του, σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο στον τομέα λειτουργίας του, προκειμένου να επιτευχθούν οι περιβαλλοντικοί στόχοι, να προλαμβάνεται η ρύπανση του περιβάλλοντος, να διατηρηθούν οι φυσικοί πόροι και να εξασφαλισθεί η βελτίωση του Συστήματος διαχείρισης
- την διασφάλιση της προστασίας της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων της, των συνεργατών της, της τοπικής κοινωνίας και του κοινού και την πρόληψη ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών
- την ασφαλή, αποτελεσματική διαχείριση και προστασία των πάσης φύσεως στοιχείων, δεδομένων, πληροφοριών και παγίων που μπορεί να διαχειρισθεί η επιχείρηση κατά την συνεργασία της με τους πελάτες και την διατήρηση της εμπιστευτικότητας
- τη συνεχή προσπάθεια παροχής συμμορφούμενων προϊόντων επαρκούς ποιότητας, με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης του πελάτη και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας
- τη συστηματική ενημέρωση της επιχείρησης στις εξελίξεις του τομέα στον οποίο δραστηριοποιείται
- την ανάπτυξη δεσμών αρμονικής συνεργασίας με τους πελάτες και τους προμηθευτές της
- τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, των συνθηκών εργασίας, της περιβαλλοντικής διαχείρισης και του Συστήματος Διαχείρισης, με την εφαρμογή και την διαρκή αξιολόγηση των διαδικασιών, καθώς και την θέσπιση και επίτευξη στόχων βελτίωσης
- την προώθηση του ανοικτού διαλόγου και της ενημέρωσης των ενδιαφερομένων μερών σε πνεύμα ειλικρινούς και αμοιβαίου σεβασμού
- την τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και δυσλειτουργιών, ώστε να καθοριστούν και εφαρμοστούν κατάλληλες ενέργειες για την αποφυγή της επανεμφάνισής τους
- την παροχή πόρων σε κάθε επίπεδο (ανθρώπινων, υλικών & εξοπλισμού, εκπαίδευσης, οικονομικών) που θα συμβάλλουν στην συνεχή βελτίωση του Συστήματος.
Η Διοίκηση της επιχείρησης σε συνεργασία με τα στελέχη της εξασφαλίζει ότι οι τεκμηριωμένες πληροφορίες του Συστήματος διαχείρισης, γνωστοποιούνται και είναι πλήρως κατανοητές από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της, εφαρμόζονται και τηρούνται σε όλα τα επίπεδα της οργανωτικής δομής και σε όλες τις λειτουργίες της.
Επιπροσθέτως ζητά από τους εξωτερικούς παρόχους υπεργολάβους, αλλά και κάθε άλλο ενδιαφερόμενο μέρος να ενστερνίζονται τις αρχές της, καθοδηγώντας τους να λειτουργούν σύμφωνα με αυτές.
Τέλος, η πολιτική είναι διαθέσιμη προς ενημέρωση του προσωπικού, των πελατών, των προμηθευτών και προς κάθε ενδιαφερόμενο μέρος.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
Δ ΣΤΕΡΓΙΟΥ
04/03/2024